Dag van vertrek/Hilariteit - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Saskia En Greetje - WaarBenJij.nu Dag van vertrek/Hilariteit - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Saskia En Greetje - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek/Hilariteit

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia En Greetje

21 Oktober 2012 | Nederland, Veendam

Oh oh oh. De dames gaan op pad. Het is al een lachwekkende en ook stressvolle dag geweest. Greetje dacht haar koffer netjes te hebben gepakt. Na wegen bleekt hij telkens 20kg te wegen. Maar na de koffer in zijn geheel te hebben gewogen, niet half met de wieltjes op de vloer :), bleek hij toch 30kg te wegen. Dus de hele koffer uitpakken, uitzoeken wat mee moet en prioriteiten stellen. Uiteindelijk gaan we een pomp thuislaten omdat hij gewoonweg te veel weegt.

Op dit moment is het een tijd van afscheid nemen en klaar maken voor vertrek. Om 17.15 uur zullen Greetje, Herman en Gretha arriveren in Veendam en van daar uit gaan we kijken of we in een of twee auto's richting Schiphol rijden. Twee uur voor vertrek, 20.25 uur moeten we ons melden vertrekhal 3, rij 19-20. Om 21.40 uur kunnen we boarden en vertrekt ons vliegtuig richting Mombasa (Kenia) waar we een tussenlanding hebben. Van daar uit vertrek ons vliegtuig richting Zanzibar.

Eenmaal aangekomen op Zanzibar staat ons een geregelde transfer te wachten naar Paridice Beach Resort, waar we eindelijk Bert (hoteleigenaar) kunnen bedanken voor de vele mailwisseling onderling.

We hopen voldoende wifi/internet tot onze beschikking te hebben ons te werken aan de reisverslagen. Iedereen bedankt voor de fijne vakantie wensen en tot snel Dora, we komen eraan!

• 21 Oktober 2012 - 14:08

Greetje:

Haha. Ja idd een beetje dom. Al een paar dagen de koffer klaar staan,gewicht ong,20 kg. Dus dat zou een makkie worden. Koffer dicht,nog even wegen en dan anders op de weegschaal en wat blijkt 30 kg.
    Iedere keer gewogen dus met de wieltjes aan de grond.
    Helaas kan de infuuspomp niet mee. Gelukkig hebben we wel 1 bij ons,en bloeddrukmeters en stethoscopen. Nog gebeld met Arkefly maar 25 kg is het gewicht wat mee mag. Jammer. Heb inmiddels een mail gestuurd naar Gauke [iemand v/d stichting] Om te vragen als hij gaat om die pomp mee te nemen. Het was zo,n welkom geweest daar die pomp maar ja.

• 21 Oktober 2012 - 16:00

Linda:

Geniet ervan!!

• 21 Oktober 2012 - 16:05

Jos Jonkman.:

Spannend hoor samen zo ver weg geniet ervan

• 21 Oktober 2012 - 20:31

Henriet:

Hoi dames,
    Ik wil je heel veel succes wensen op deze reis. Greetje ik had je nog even persoonlijk willen spreken maar ik niet meer gelukt.
    Nou zet hem op dames en de groetjes aan Dora!