Dag 3 - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia En Greetje - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Saskia En Greetje - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia En Greetje

24 Oktober 2012 | Tanzania, Zanzibar

Woensdag morgen, acht uur, de wekker staat op tijd omdat onze Arke man vandaag weer komt voor verdere informatie over onze vlucht naar Kigoma. Na ons heerlijke ontbijt kwam hij natuurlijk een half uur te laat. Pole pole. Maar hij kwam met goed nieuws. Hij heeft een aaneengesloten vluchten gevonden naar Dora. Zo kwamen we erachter, dat Auricair niet de juiste informatie vermelde op internet. Super blij begon onze derde dag op Zanzibar.

Na dit gesprek hadden we afgesproken dat we gebeld werden door onze Arke man omdat het vluchtschema iets gewijzigd moest worden. Uiteindelijk heeft hij ons om half vijf gebeld met de melding dat we vrijdag om 8:10 vertrekken vanaf Zanzibar en om 15:00 uur aankomen op Kigoma. Over de terugvlucht moest hij ons nog wat uitleggen, maar voor zondag zijn we zeker terug. Dora natuurlijk net als ons Super blij. En ze komt ons om 15:15 uur halen van het vliegveld. Onze trip zal begeleidt worden door een trip naar het Gombepark, waar we waarschijnlijk orang oetans zullen zien en we gaan naar het grootste en diepste meer ter wereld. We hebben er nu al zin in.

De rest van de dag bestond uit hangen bij het zwembad, foto's maken rondom de zee en hotel en kletsen met de vriendelijke mede vakantiegangers. Oh...wat vliegen deze dagen om.

Het avondeten was weer heerlijk. Ik heb me zat gegeten in Gamba's en Greetje in rundvlees. Ook lag er een hele gegrilde vis. Meerdere keren per dag staat hier een geweldig buffet op ons te wachten. Ook is zijn er iedere dag een verschillende soorten pizza te krijgen. Deze pizza's worden elke dag met veel liefde en glimlachen door dezelfde lieve jongen opgeschept op je bord. Vandaag hebben we hem het lied van Andre van Duin geleerd. Hij schept nu iedere keer je bord vol onder het gezang " pizza, pizza, oh.....pizza, lalalalala, lalalala, lalalala lalalala........Dit werkte zo aanstekelijk dat zelfs zijn collega's mee begonnen te doen en wij de polonaise ingezet hebben voor het buffet

Nu is het avond en zijn we op het terras getuige van de verdere romantiek die gzsz ons te bieden heeft. Wederom zoekt onze beach boy contact met zijn Noorse schone. Erg leuk om te zien. We trekken ook veel op met Thea en Shoany waar we gezellig mee zaten te kletsen. Wederom een geslaagde dag.

• 25 Oktober 2012 - 14:22

Lucy:

Hallo meiden,
    Super dat jullie het zo naar je zin hebben!! jaloers jaloers jaloers hihi
    we blijven de soap op de voet volgen hoor!
    Morgen naar Dora, heel veel plezier daar en geef haar maar een dikke knuffel van ons.

groetjes vanuit Alteveer

• 25 Oktober 2012 - 14:37

Ilona:

Hallo meiden,

leuk om jullie zo te volgen, lees net op facebook dat jullie vanavond al de
    eerst vlucht richting dora nemen, Hopelijk zien jullie dora morgen, Heel veel succes
    en vooral plezier.
    En doe dora de groetjes van mij.

Succes en groetjes Ilona